lördag 21 maj 2016

Uniformsdax

Ta-daaaa!

Jag vet inte riktigt hur jag ska knyta scarfen bara....
4 skjortor
2 västar
1 kavaj
2 scarfs
1 byxa
1 kjol
1 bälte
1 cardigan
1 kappa
1 mössa
1 halsduk

Allt detta fanns i paketet. Skor har jag redan fått. Och namnskylt. Tack SJ! Jag är oerhört stolt över att få klä mej i denna fina uniform som sitter som en smäck. Otrolig kvalitet och passform! Jätteskön! Emoji Skönt också att slippa tänka på vad man ska ta på sej när man ska gå till jobbet. Ja förutom om jag ska ha kjol eller byxa då förstås. Jag trivs bäst i byxa tror jag men det beror mest på att jag avskyr nylonstrumpor och uniformsreglerna säger att det måste jag ha ifall jag tar kjolen. 

Det börjar kännas väldigt nära nu. Bara 3 dagar kvar. Två i Stockholm och en i Göteborg. Sen är det dags att ge sej ut i verkligheten. Hoppa på tåget!

1 kommentar:

  1. Har inte varit inne på bloggen på ett tag men får nu ta del av dina spännande dagar på utbildningen. Det verkar vara ett häftigt och varierande jobb. Älskar bilden på dig i uniform. You did it!!! Hur häftigt är inte det!! Jag fick jobbet som samordnare så nu väntar nya utmaningar för mig med. Lycka till med jobbet när detär på riktigt!
    Kram Katten

    SvaraRadera