torsdag 7 april 2016

Nu är det sant: Jag SKA bli tågvärd!!!!!!!!!!

Det kom ett mail.... Sen var det dags att ställa sej upp och vråla ut ett JAAAAAAAAAAA!!!

På min LinkedIn-sida har Blivande tågvärd med frågetecken bytts ut till Blivande tågvärd med utropstecken!!! Det är alldeles makalöst otroligt och alldeles alldeles sant. Jag är SÅ STOLT att jag nästan spricker. SÅ GLAD att jag har svårt att sitta still. SÅ NÖJD med att ha bytt mitt jobb på kontoret på en skola till ett resande jobb där varje dag är ett äventyr. Det är också fantastiskt att SJ faktiskt satsar på en som ändå hunnit fylla 57. Det började med en dröm för 172 dagar sen - och nu är det sant!!!


Här skulle jag vilja lägga in en skuttande, dansande, skrattande smiley men jag hittar ingen som funkar med blogspot så ni får använda er fantasi. 

IDAG ÄR JAG VÄRLDENS LYCKLIGASTE!!!
                                                    

1 kommentar:

  1. Grattis Kicki till detta jobb. Det är som du säger inte många som satsar på oss när vi kommit över 50 år. Go tjejen Go Bibbie

    SvaraRadera